S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

      

            

           

           

           

         

         

         

         

         

         

         

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AKCIA

naša cena 3,41 EUR
naša cena 5,59 EUR

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

  1. Všeobecné obchodné podmienky

  2. Spôsob objednávania

  3. Povinnosti predávajúceho

  4. Povinnosti kupujúceho

  5. Ceny tovaru

  6. Spôsob platby

  7. Dodacie podmienky

  8. Termín dodania

  9. Spôsob dodania

  10. Poštovné

  11. Zrušenie objednávky

  12. Reklamácie

  13. Súhlas dotknutej osoby

  14. Uplatnenie zľavy
  15. Všeobecné ustanovenia

  16. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
  17. akcia

 

 

1.Všeobecné obchodné podmienky

(ďalej len podmienky) sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim  uzatvorené prostredníctvom elektronického obchodu www.najpuzzle.sk

» predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu najpuzzle.sk
» kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
» tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu najpuzzle.sk
» objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru, ktorý je určený pre konečného spotrebiteľa

Elektronická objednávka jej vyplnením a odoslaním zákazník potvrdzuje jej záväznosť a súhlas s týmito obchodnými podmienkami. Je návrhom kúpno predajnej zmluvy. Táto zmluva  nadobúda platnosť spätným potvrdením objednávky predávajúcim kupujúcemu.

2.Spôsob objednávania

Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu vesna@vesnalc.sk, kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo. Tovar môžte objednať aj telefonicky na čísle 0905 260014, 0905 757461.

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.

 

3. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

  1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.

  2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.

  3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

  1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené dopravcom.

  2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

  3. Za poškodenie zásielky zavinené dopravcom.

  4. Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

  5. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

4. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

  1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne nám oznámiť.

  2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

 

5. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú v € a sú platné v čase objednania tovaru vrátane 20 % DPH (daň z pridanej hodnoty). Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Dokladom o predaji je faktúra. Balné neúčtujeme.

6. Spôsob platby:

Cena za objednaný tovar uvedená v internetovom obchode na web-stránke www.najpuzzle.sk predávajúceho je konečná a záväzná pre predávajúceho a kupujúceho. Kupujúci - objednávateľ môže uskutočniť platbu za objednaný tovar nasledovnými spôsobmi:

  • zaplatením dobierky v hotovosti pri jej prevzatí
  • zaplatením bezhotovostným stykom na účet predávajúceho č.u. SK29 7500 0000 0040 0347 8681
  • zaplatením bezhotostným stykom prostredníctvom platobnej brány GOPAY s.r.o.,Planá 67,370 01 České Budějovice,Česká republika,IČ: 26046768
Až do úplného zaplatenia ceny objednaného tovaru kupujúcim zostáva objednaný tovar vo vlastníctve predávajúceho.
 

7. Dodacie podmienky

Objednávky vybavujeme priebežne s tým, že každú objednávku vybavujeme jednotlivo. Ak niektorý z objednaných tovarov nemáme, pošleme len  tovar skladom (na čo vás vopred upozorníme telefonicky alebo zaslaním  e-mailu .

 

8. Termín dodania

Tovar expedujeme v rozmedzí 1-10 pracovných dní pracovných dní ak sa nedohodneme na inom termíne telefonicky alebo mailom.

Po vybavení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka bola zaslaná.

Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 4 dní, odporúčame vám informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom.

V prípade, že objednaný tovar nie je skladom a nebude možné ho zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si však vyžiadame vaše odsúhlasenie. Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami nami nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky a pod.).

Ak si objednáte tovar, ktorý sme vypredali, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja, okamžite po zistení tejto skutočnosti vás budeme kontaktovať (e-mailom alebo telefonicky).

 

9. Spôsob dodania

Objednaný tovar zasielame poštou alebo kuriérom na dobierku. Poprípade osobným odberom zákazníkom alebo jemu poverenou osobou na našom sklade v Lučenci (adresa a čas vyzdvihnutia je upresnený telefonicky, predajca kontaktuje zákazníka po naskladnení objednaného tovaru na tel. čísle zadanom pri objednávke). Ku každej objednávke prikladáme fakturu. Pri objednávkach zo zahraničia, si vopred dohodneme podmienky, spôsob dodania a platby.

 

10. Poštovné

 

V rámci Slovenskej republiky je pri objednávke do 20eur poštovné 3,30 eura Slovenskou poštou na poštu, 3,99 eura kurierom Slovenskej pošty na adresu a 3,30 eura kurierom DHL. Pri objednávke nad 20 eur je poštovné kurierom DHL a Slovenskou poštou na poštu zadarmo. Uvedené podmienky platia pre Slovenskú republiku.

Pri objednávke do iných krajín sa poštovné počíta individuálne podľa jednotlivých zón štátov, do ktorých zásielku posielame.

 

11. Zrušenie objednávky

11.1 Vážení zákazníci, nákup cez internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 24 hodín.

Podmienky zrušenia objednávky

Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na vesna@vesnalc.sk. Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

11.2 

Vážení zákazníci,

informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na vesna@vesnalc.sk.

12. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky  si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom alebo telefonicky . V takomto prípade vám pošleme zásielku novú.

Záručná doba

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru zákazníkovi.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

  • preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • poškodenia spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru, neodbornou manipuláciou alebo zásahom do častí alebo konštrukcie výrobku.

Postup pri reklamácii

Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

  1. Po prevzatí tovaru si skontrolujte tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

  2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu.

  3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu dokladu od doručovateľa. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky spojené s dopravou reklamovaného tovaru nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 7 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Oprávnená reklamácia bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným odôvodnením.

13. Súhlas dotknutej osoby

Vaše údaje budú spracúvané na účel registrácie a využívanie výhod zákazníkov v e-shope. Bez ich zadania nie je možné využívať služby a výhody e-shopu.

 

14. Uplatnenie zľavy

Cena tovaru v nákupnom košíku je automaticky znížená o zľavu po zadaní vždy len jedného zľavového kódu do kolónky Zľavový kupón / Darčekový šek

 

15.Všeobecné ustanovenia

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia právne vzťahy medzi predávajúcim Vesna Lc s.r.o. a kupujúcim, uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu na web-stránkach predávajúceho:www.najpuzzle.sk. Predávajúci je Vesna Lc s.r.o.,Mieru 10,984 01 Lučenec, IČO: 366470012, DIČ: 2022147094, Spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel sro vložka číslo 11420/S zo dňa 18.03.2006. V prípade potreby zastúpuje Marian Záhorec - Vesna Lc a Vesna Lc plus s.r.o. Kupujúci je spotrebiteľ alebo podnikateľ, ktorý po vlastnej autorizácii odoslal elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu. Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemného loga či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Z.z., Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z.z., o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Z.z. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi.

16.Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade s ustanovením § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. pričom sa zaväzuje doručiť "Oznámenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy" a zakúpený tovar s príslušenstvom v uvedenej lehote.

Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku musí byť predávajúcemu doručené do skončenia doby pre odstúpenie musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu alebo poštovú adresu. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je povinný doručiť predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale na vlastné náklady vo forme poistenej zásielky. Tovar je nutné vrátiť na adresu prevádzky, ktorá je uvedená vo faktúre.V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je nekompletný, alebo je poškodený, vrátane jeho originálneho obalu a príslušenstva, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky, zníženú o náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a to v lehote 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu.V prípade, že kupujúci nesplní niektorú povinnosť v bode 16.Odstúpenie od kúpnej zmluvy, odstúpenie nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito OP alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a ponúknuť mu iné riešenie

K rýchlemu a bezproblémovému riešeniu prikladáme formulár pre vrátenie tovaru.

Zaškrtnutím políčka vyjadrujem svoj súhlas s pravidlami registrácie.

Súhlas dotknutej osoby:

Zaregistrovaním potvrdzuje každý zákazník svoj súhlas s podmienkami e-shopu a zaväzuje sa ich plne dodržiavať.

Prevádzkovateľom informačného systému je spoločnosť Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec.

V prípade, že sa zákazník zaregistruje prostredníctvom webového formulára, budú osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a adresa zákazníka (adresa doručenia zásielky) spracúvané spoločnosťou Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec na účel nákupu tovaru, na účel identifikácie zákazníka a na účel doručenia tovaru podľa § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov („zákon o ochrane osobných údajov“). V prípade, ak takýto zákazník vo webovom formulári neuviedol adresu, bude v prípade dodania tovaru kontaktovaný spoločnosťou Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec, aby na účely doručenia tovaru uviedol aj svoju adresu. Takto získané osobné údaje budú spracúvané podľa § 10 ods. 3 písm. b) zákona o ochrane osobných údajov na účel doručenia tovaru.

Zákazník, ktorý je zaregistrovaný v e-shope Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec, zadaním a odoslaním svojich osobných údajov prostredníctvom formulára udeľuje účastník prevádzkovateľovi súhlas na spracúvanie osobných údajov v rozsahu, v ktorom údaje uviedol (teda e-mailová adresa, telefónne číslo, meno a priezvisko a adresa bydliska (doručenia zásielky)), na účel zasielania marketingových ponúk (najmä špeciálnych ponúk na výhodný nákup) a zároveň prevádzkovateľovi udeľuje súhlas na zasielanie takýchto ponúk. Súhlas účastník udeľuje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov prevádzkovateľovi informačného systému spoločnosti Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec.

Údaje o telefónnom čísle, e-mailovej adrese, adrese bydliska poskytnuté zákazníkom budú zároveň použité na aktualizáciu neaktuálnych údajov v programe Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec . V prípade zmeny iných údajov je potrebné túto zmenu oznámiť písomne, telefonicky alebo e-mailom, alebo tieto údaje zmeniť prostredníctvom internetovej stránky www.najpuzzle.sk zmenou príslušných osobných údajov vo svojom užívateľskom profile; takto postupujte aj v prípade, že chcete aktualizovať adresu bydliska na účely dania súhlasu na marketingové účely.

Osobné údaje spracúvané podľa týchto pravidiel budú vymazané po dosiahnutí účelu, na ktorý boli spracúvané, podľa podmienok ustanovených v zákone o ochrane osobných údajov.

Súhlas podľa týchto pravidiel udeľuje zákazník, dobrovoľne a na dobu neurčitú s tým, že ho môže kedykoľvek odvolať buď zaslaním písomného oznámenia poštou na adresu sídla spoločnosti Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec alebo prostredníctvom internetovej stránky www.najpuzzle.sk vyznačením príslušnej zmeny (odhlásenia zo zasielania informácií) vo svojom užívateľskom profile.

Osobné údaje uvedené vyššie môže na základe písomnej zmluvy a v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov spracúvať aj sprostredkovatelia: - ďalšie e-shopy poskytujúce služby v oblasti elektronického obchodu s puzzle ako aj sprostredkovatelia uvedený v zozname na adrese www.najpuzzle.sk.

Každý, koho osobné údaje sa podľa týchto pravidiel budú spracúvať, má právo na prístup k osobným údajom, ako aj ďalšie práva podľa § 11, 15 a 28 zákona o ochrane osobných údajov.

Zákaznícky servis Vesna Lc s.r.o., Mieru 10, 98401 Lučenec je v prevádzke v pracovné dni medzi 8.00 a 16.30 hod. na telefónnom čísle: 0905 260014 , 0905 757461

 

 

18. akcia

 

 

Zákazník nárok na doručenie zadarmo pri nákupe nad 20eur. Táto akcia platí do odvolania predávajúcim.

Akcia darček k nákupu platí na všetky objednávky prijaté po 02.08.2017.

Pri objednávke nad 30 eur má zákazník nárok na darček podľa vlastného výberu ktorý môže uviesť v poznámke objednávky alebo prostredníctvom emailu. V prípade že zákazník neuvedie darček tak mu bude zaslaný náhodný darček podľa veľkosti objednávky. Druh tovaru ktorý je dostupný k akcii "darček k nákupu" je určený podľa veľkosti objednávky. Pri objednávke nad 30 eur ma zákazník na výber z ponuky puzzle 500, pri nákupe nad 40 eur z puzzle 1000 alebo 1500, pri nákupe nad 50eur z puzzle 2000 a pri nákupe nad 60 z puzzle 3000. Zákazník ma nárok iba na 1 darček.

 

Vianočná Akcia

Akcia platí na všetky puzzle Castorland od 30.10.2017 do 01.12.2017 alebo do vypredania zásob. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť podmienky akcie.

 

 

 

 

OTA2YW